Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 159 1.8 Turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от KGB Покажи съобщение
    Въобще няма да го "бърка" акциза, особено за нова кола.
    Що, акциза си се включва в цената и на новата кола, иначе как ще си обясниш разликата в цената между 1,9 и 2,4 ЖТДм като чисто нови? Не вярвам при еднакво ниво на оборудване един цилиндър в повече да струва 6-7000 лева повече
    Giulietta 1,6 JTDm 2013
    156 SW 1,9 JTD 2003

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
      Що, акциза си се включва в цената и на новата кола, иначе как ще си обясниш разликата в цената между 1,9 и 2,4 ЖТДм като чисто нови? Не вярвам при еднакво ниво на оборудване един цилиндър в повече да струва 6-7000 лева повече

      В Германия няма акциз за мощността и разликата между 1,9 и 2,4 е 4000 евро - при еднакво ниво на оборудване.
      Volvo XC90 D5 '06
      Alfa Romeo Spider 2.0 '90
      Lancia Ypsilon 1.2 '00



      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
      ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
      ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

      Comment


      • #33
        А, в БГ разликата е 13 000лв. Ако това е вярно, акциз за нова кола с 200 коня, 147 КВ има, но той е по-малък отклокото за употребявана кола.
        2014: Deutschland über alles

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
          А, в БГ разликата е 13 000лв. Ако това е вярно, акциз за нова кола с 200 коня, 147 КВ има, но той е по-малък отклокото за употребявана кола.
          Мда, във всяка страна е различно. В Германия разликата между 1,9 16V и 2,4 20V е ~4 000 евро (~33 000 срещу ~37 000 евро)

          Но пък в Холандия разликата е 10 000 евро - 1,9 16V е от 35 800 евро, а 2,4 20V започва от 45 930 евро.

          Разлика 20 000 лева
          Volvo XC90 D5 '06
          Alfa Romeo Spider 2.0 '90
          Lancia Ypsilon 1.2 '00



          ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
          ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
          ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
            Мда, във всяка страна е различно. В Германия разликата между 1,9 16V и 2,4 20V е ~4 000 евро (~33 000 срещу ~37 000 евро)

            Но пък в Холандия разликата е 10 000 евро - 1,9 16V е от 35 800 евро, а 2,4 20V започва от 45 930 евро.

            Разлика 20 000 лева
            To и в този ред на мисли разликата между най-високото ниво на оборудване на Ми.Тко в БГ и в Англия е 10 000 лв. надолу в полза на английската...епа от тук логично следва въпроса: стандарта ли в БГ ни е по висок....заплатите ли....?!?
            SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
            SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
            SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от zmeycho Покажи съобщение
              To и в този ред на мисли разликата между най-високото ниво на оборудване на Ми.Тко в БГ и в Англия е 10 000 лв. надолу в полза на английската...епа от тук логично следва въпроса: стандарта ли в БГ ни е по висок....заплатите ли....?!?
              Не,наще разчитат на поговрката-"ден година храни",как си обясняваш иначе съществуването на някои вносители,които допреди 2-3 години имаха по макс 10 продадени коли на година
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #37
                А бе тия на Автосалона не показаха 1750 TBi имаше само старите алфи.
                Някой вече има ли някакви впечатление, да е чул нещо повече за турбо бензинката. Щото една 159 Ti турбо бензинка вече става доста привлекателна оферта
                2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от BatVas Покажи съобщение
                  А бе тия на Автосалона не показаха 1750 TBi имаше само старите алфи.
                  Някой вече има ли някакви впечатление, да е чул нещо повече за турбо бензинката. Щото една 159 Ti турбо бензинка вече става доста привлекателна оферта
                  Но си помисли колко пари ще трябва да дадеш на бензиностанцията...иначе офертата си е перфектна!

                  Бог прощава JTD-то НЕ!

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от pacho_kardana Покажи съобщение
                    Но си помисли колко пари ще трябва да дадеш на бензиностанцията...иначе офертата си е перфектна!
                    E колко - 145 цата ми гореше 15/100 зимата и 13 лятото
                    164-ката ми гори 15 зимата и 12 лятото (това в София с задръстванията) Е август като се поотпуши градското в София гори и 10,5 в София ама ....за малко.
                    2,4 JTD гори 10 зимата в София.

                    Няма да ме притесни ако гори 13 градско и 7 извънградско. Все пак Алфиста е свикнал с разхода на бензин.
                    2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                    CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                    Comment


                    • #40
                      1,75TBi има смесен разход от 8,1л/100.
                      sigpic
                      "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщение
                        1,75TBi има смесен разход от 8,1л/100.
                        Особено ако тежи ~1600кг. ще трябва да е много смесен.
                        Итаче ми е интересно монтирането в по-малките коли - MiTo, а защо не и в GT
                        "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
                        Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
                        Opel Astra J GTC

                        Comment


                        • #42
                          теглото на 1,750 е 1460 килограма

                          ----------------------------
                          FIAT Bravo във Facebook

                          Comment


                          • #43
                            Дори на места я дават 1430кг, разход 11л градско и 6л извънградско. На 6-та със 2100 оборота е със 100км/ч, което си е баш като мойто дизелче. От 0-100 за 7.7сек.
                            147 jtd 115k.c "02 Distinctive

                            Comment


                            • #44
                              Няма никакъв шанс този двигател да падне под 15/100 в града, просто никакъв Извънградският разход на ТУРБОбензинов мотор също не може да бъде малък, вие си знаете защо
                              Giulietta 1,6 JTDm 2013
                              156 SW 1,9 JTD 2003

                              Comment


                              • #45
                                зависи как се кара

                                моето Браво (1,4 90) и това на един приятел (1,4 T-Jet 150) при еднакво каране имат разлика от 0.5-1/100
                                и в града и извън него

                                ----------------------------
                                FIAT Bravo във Facebook

                                Comment

                                Working...
                                X